عاشق واقعی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





من از انتهای جنون آمدم...

            شب است و سکوت است و ماه است و من  فقان و غم و اشک و آه است و من

 

                  شب و خلوت و بغض نشکفته ام شب و مثنوی های ناگفته ام

                   شب و ماندن استخوان در گلو  شب و های های غریبانه ام

                   من امشب خبر میکنم درد را که آتش زند این دل سرد را

                    بگو بشکفد بغض پنهان من که گل سر زند از گریبان من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط مهدی در 5:18 بعد از ظهر | |